La Subdirecció General d'Atenció a la Ciutadania, Qualitat i Inspecció de Serveis exercix les funcions de control i inspecció general dels serveis; la direcció, control, i coordinació de l'atenció a la ciutadania, la simplificació administrativa i els plans i programes en matèria de qualitat dels serveis, el seu mesurament i avaluació.

Novetats

Pla de la Inspecció General de Serveis 2018-2019

Publicat el pla d'actuació de la Inspecció de Serveis per als exercicis 2018 i 2019

Jornada sobre Protecció de Dades Personals

Con motivo de la aplicación el 25 de mayo de 2018 del Reglament o (UE) 2016/679 , relativo a la protección de las personas físicas en lo que...

Transparència celebra el segon encontre autonòmic sobre el servei d'atenció a la ciutadania 012

La Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació ha organitzat una jornada d'intercanvi d'experiències entre comunitats autònomes sobre els serveis...

El servei PROP i el 012 celebren els 20 anys

El servei PROP i el 012 posen a disposició dels ciutadans i ciutadanes valencianes la informació que necessiten en cada moment. L'any que ve celebrarem...